Uudised

Erasmus+ projektikohtumine Inglismaal 04. märts Saku Gümnaasium


Carmen – Tiffany Tuisk (8a), Anna Kukemelk (8a), Emma Kaare (7c), Karola Heintalu (7c), Saskia Samberg (8d), Kevin Polakes (8d) ja Toomas Sepp (8d) veetsid koolivaheaja Inglismaal rahvusvahelisel projektikohtumisel. Projekt kannab nime „Using ICTs to Preserve European Craftmanship“ . Projektis osaleb 6 riiki: Island, Inglismaa, Leedu, Hispaania, Tšehhi ja Eesti. Töö toimus rahvusvahelistes gruppides, mille töökeeleks oli inglise keel. 

Päevad olid täis erinevaid tegevusi. Külastati 8 korruselist kunstiülikooli; intervjueeriti oma ala parimad kunstnikke, käsitöölisi, disainereid, pottseppasid; käidi disainimuuseumis ning köietehases ja allveelaevas; külastati Londonit; disainiti endale T-särgid, anti oma panus ühise plakati jaoks; tehti fotojahti. Kohtumise lõpuks valmisid vahvad lõpuesitlused. 

Noored elasid kohalikes peredes. Kui koolis tööaeg läbi sai, veetsid kõik lapsed „oma perega“ aega. Külastati põnevaid kohti, arutleti maailmaasjade üle.

Nädal aega oldi mugavustsoonist väljas, nauditi teistsugust õppimist, keskkonda. Keele- ja väljendusoskus said väga hea praktika. Ja lisaks kõigele leiti palju uusi sõpru.

 

 

Carmen – Tiffany Tuisk (8a), Anna Kukemelk (8a), Emma Kaare (7c), Karola Heintalu (7c), Saskia Samberg (8d), Kevin Polakes (8d) ja Toomas Sepp (8d) veetsid koolivaheaja Inglismaal rahvusvahelisel projektikohtumisel. Projekt kannab nime „Using ICTs to Preserve European Craftmanship“ . Projektis osaleb 6 riiki: Island, Inglismaa, Leedu, Hispaania, Tšehhi ja Eesti. Töö toimus rahvusvahelistes gruppides, mille töökeeleks oli inglise keel. 

Päevad olid täis erinevaid tegevusi. Külastati 8 korruselist kunstiülikooli; intervjueeriti oma ala parimad kunstnikke, käsitöölisi, disainereid, pottseppasid; käidi disainimuuseumis ning köietehases ja allveelaevas; külastati Londonit; disainiti endale T-särgid, anti oma panus ühise plakati jaoks; tehti fotojahti. Kohtumise lõpuks valmisid vahvad lõpuesitlused. 

Noored elasid kohalikes peredes. Kui koolis tööaeg läbi sai, veetsid kõik lapsed „oma perega“ aega. Külastati põnevaid kohti, arutleti maailmaasjade üle.

Nädal aega oldi mugavustsoonist väljas, nauditi teistsugust õppimist, keskkonda. Keele- ja väljendusoskus said väga hea praktika. Ja lisaks kõigele leiti palju uusi sõpru.