Koolielu

Õpilaspilet


  • Esmakordne elektrooniline õpilaspilet väljastatakse õpilasele tasuta.
  • Õpilaspileti väljastamiseks on vaja digitaalset fotot õpilasest.
  • Õpilaspilet kehtib 3 aastat.
  • Sööklas toimub teenindamine õpilaspileti alusel.
  • Õpilane saab valideerida transpordis ja tõendada enda õpilase staatust.
 
UUE ÕPILASPILETI TAOTLEMINE 
Kui õpilaspilet on kadunud, tuleb koheselt (õpilasel või vanemal) teavitada sellest kooli meiliaadessil kool@saku.edu.ee.
Kadunud õpilaspilet tuleb võimalikult kiiresti sulgeda. 
 
1. Tasuda uue õpilase õpilaspileti eest.
        Saaja: Saku Vallavalitsus
        Kontonumber: a/a EE862200001120079664
        Summa: 5.00 eurot
        Selgitus: õpilase ees- ja perekonnanimi, klass
2. Saata õpilase õpilaspileti väljastamiseks sellekohane soov aadressile kool@saku.edu.ee.
3. Saata maksekorralduse koopia aadressile kool@saku.edu.ee.
4. Saata soliidne portreefoto (JPG formaadis) aadressile kool@saku.edu.ee.
 
mÕpilaspilet
Võimalik on kasutada ka mÕpilaspiletit. Selleks on vaja installeerida mÕpilaspileti mobiiliäpp õpilase nutitelefoni. Kui see on installeeritud, siis tuleb seal ennast ära registreerida. 
  • Valideerimine toimub sel juhul QR-koodiga. 
  • mÕpilaspilet toimib koolisiseselt ja seda ei saa kasutada õpilase staatuse tõendamisel, et transpordivahendit kasutada. 
  • mÕpilaspileti kasutamine eeldab, et õpilane on oma soovist, kasutada ka M-piletit, koolile teada andnud.
 
 
Kui õpilaspilet ei toimi valideerimisel:
Kõigepealt tuleb sisse logida Pilet.ee veebilehel
https://www.pilet.ee/cgi-bin/splususer/splususer.cgi?op=login
ja siis valida ülevalt halli riba pealt ühiskaart ja sisestada lapse isikukood ja kaardi number. Isikusta kaart.
Ilmub roheline tekst - Isikustatud.
Siis saab kaardi toimima.
 

 

 

  • Esmakordne elektrooniline õpilaspilet väljastatakse õpilasele tasuta.
  • Õpilaspileti väljastamiseks on vaja digitaalset fotot õpilasest.
  • Õpilaspilet kehtib 3 aastat.
  • Sööklas toimub teenindamine õpilaspileti alusel.
  • Õpilane saab valideerida transpordis ja tõendada enda õpilase staatust.
 
UUE ÕPILASPILETI TAOTLEMINE 
Kui õpilaspilet on kadunud, tuleb koheselt (õpilasel või vanem
al) teavitada sellest kooli meiliaadessil kool@saku.edu.ee.
Kadunud õpilaspilet tuleb võimalikult kiiresti sulgeda. 
 
1. Tasuda uue õpilase õpilaspileti eest.
        Saaja: Saku Vallavalitsus
        Kontonumber: a/a EE862200001120079664
        Summa: 5.00 eurot
        Selgitus: õpilase ees- ja perekonnanimi, klass
2. Saata õpilase õpilaspileti väljastamiseks sellekohane soov aadressile kool@saku.edu.ee.
3. Saata maksekorralduse koopia aadressile kool@saku.edu.ee.
4. Saata soliidne portreefoto (JPG formaadis) aadressile kool@saku.edu.ee.
 
mÕpilaspilet
Võimalik on kasutada ka mÕpilaspiletit. Selleks on vaja installeerida mÕpilaspileti mobiiliäpp õpilase nutitelefoni. Kui see on installeeritud, siis tuleb seal ennast ära registreerida. 
  • Valideerimine toimub sel juhul QR-koodiga. 
  • mÕpilaspilet toimib koolisiseselt ja seda ei saa kasutada õpilase staatuse tõendamisel, et transpordivahendit kasutada. 
  • mÕpilaspileti kasutamine eeldab, et õpilane on oma soovist, kasutada ka M-piletit, koolile teada andnud.
 
 
Kui õpilaspilet ei toimi valideerimisel:
Kõigepealt tuleb sisse logida Pilet.ee veebilehel
https://www.pilet.ee/cgi-bin/splususer/splususer.cgi?op=login
ja siis valida ülevalt halli riba pealt ühiskaart ja sisestada lapse isikukood ja kaardi number. Isikusta kaart.
Ilmub roheline tekst - Isikustatud.
Siis saab kaardi toimima.